2011. március 28., hétfő

DOBOZOK 3.





És akkor a dobozok.

Szóval történt, :), hogy ismét új társasházi közösségbe kerültem, úgy egy éve. Aki Budapesten él, tudja, hogy a pincerekeszek, tárolók itt bizony komoly értéket képviselnek. A tulajdonostól megtudtam, hogy bár a pincerekesz viszonylag fullon van, de a karton dobozaimat nyugodtan tegyem a nagy, szabad részre, az ugyanis egy közel 90 éves öreg hölgyé, aki nem hogy nem használja, nem is nagyon lép ki a lakásból. Nos, jó. Megtettem. Letettem. És már aznap este jött egy "aktív" lakó (biztos ismeritek az aktív lakót, aki intéz, figyel, tesz-vesz, rád szól, kösd be a szemeteszsák fülét, nyomd be jobban a kapuajtót, ne lépj a fűre, miegymás). Szóval Aktív Lakó szólt, hogy az ottan nem leszen jó helyen, szállíttassam el. Én viszont nem szállíttattam, mert feketeöves költözőként tudtam, hej jó szolgálatot tehetnek még valamikor. A dobozok árván ácsorogtak vagy fél évet a senki által nem használt pincében. Mígnem egy verőfényes tavaszi napon érkezett egy levél, - gondolom, Aktív Lakó hathatós közreműködésével-, hogy legyek már akkor kedves őket eltávolítani, mert a néninek kell a hely. Én akkor már elhatároztam, hogy elintézem a dobozokat hétvégén. De ők nem vártak addig. Neeeem. Sokkal mókásabb dolgot találtak ki.

Egy amúgy sem különösebben jól sikerült nap végén, amikor hazaértem a házba, a gyermeket magammal cibálva érkeztem meg a házba. Ahogy baktattam fel a lépcsőn, egyszerre csak szembetűnt, hogy a dobozok közül néhány szemrevaló darab ott figyel a lábtörlőmön, mintegy mementóként, hogy micsoda rettenetes alak is vagyok, aki nem képes a nyomorult dobozait...

szóval tyúkszarper. Kipakoltam a dobozokat. A hely persze azóta is üresen áll. (bár ez nyilván senkinek nem is volt kérdés :)

És az évek során lassan megtanulok nevetni mindezen, hogy

1. ne kapjak agyvérzést
2. a görcseimet eleresztve megtanuljam nem bevonzani ezeket a szituációkat. Ámen.


Hát így. Budapest fustrations. Budapest, Te csodás. Budapest, így szeretünk.

2 megjegyzés:

  1. A folyosón lakó egyik férfinak nézeteltérése támadt az egy szinttel lejjebb lakóval. A kultúrált elintézés a lejjebb lakó szerint a csengők fogkrémmel történő bekenése volt, amin mosolyogtunk is, mert voltunk középiskolások valaha. Majd Húsvétra valami különlegessel rukkolt elő - tiszta sz*r volt minden...
    Ne kapj agyvérzést, ők csak jobban éreznék magukat.

    VálaszTörlés
  2. :) na jó, hát ez is elég szimpatikus megoldás. a dobozok ehhez képest... :)
    már tanulok nem foglalkozni velük, mert ha felidegesítem magam, azzal magamnak ártok, nekik talán örömet okozok. és ugye egyik sem célom :)
    szóval igyekszem lazán faszán kezelni, hogy jó legyen és kevésbé is vonzzam be őket :)

    VálaszTörlés